Svar på Tal!

Anonym om Header och profilbild till Miss_cat!



Svar: För det första så härmar jag henne inte med mening. Jag gör bara så att den som får designen får det som den vill ha!! Miss_Cat ville ha en ungefär likadan som den headern jag hade förut!! Och detdär kan man förfan hålla för sig själv!!!




Svar: Men herregud! Du kan väl ta det lite lugnt. Ja jag erkänner att jag har tagit den från hennes blogg men jag andvänder den förfan inte längre!! Jag har tom slutat med dagens moviestar!!!jaja skvallra om du vill-.- Jag bryr mig inte. även om hon visar det på hennes blogg! Jag bryr mig inte!!! Jag gillar Jennistar, hon är en underbar människa och en bra bloggerska!! Jag skulle inte bry mig om hon hatade mig!!! Jag tål det! Så sluta skriv sånt i andras bloggar!!! Det är int kul. Om du t .ex hade en blogg. skulle jag ha gått in där och skrvit en kommentar där det stod skit unge, ung jävel. -.-' Chilla lixom!!


 Sammanfattning: Det som han har skrivit är så jävligt lågt!!! Nu tackvare Han/hon tänker jag kanske sluta att göra designer.. det är inte bara för detta! jag har liksom inte så mycket tid heller. men om ni vill att jag ska fortsätta så kan jag det:) Sluta upp med det där!!>.< Du beter dig som en 5 åring!!

Kommentarer
Postat av: Anna ;)

Aså det är lågt! Jag tyker inte att du ska sluta göra designer iallafall! men jag tyker att det som har skrivit det ska sluta!

2011-05-25 @ 20:05:49
Postat av: Miss_Cat

I'm Gloria de äe samma IP-adress som äe samma person som skrivit taskiga kommentarer i min blogg oxå .. Att Jennistars header va as ful .. Azzå i hennes tävling .. Den äe as fin <3 (Hennes och din)

2011-05-25 @ 20:55:28
URL: http://mspmisscat.blogg.se/
Postat av: momi321

Det är ju du själv som skrivit det :S

2011-05-26 @ 14:29:14
URL: http://mspday.blogg.se/
Postat av: Natalie

du Anonyma mäniska du ska bara hålla käften hon får göra sin design hur hon vill eller skriva en rubrik som hon vill.

du ska inte lägga dig i vad hon gör eller inte gör

2011-06-11 @ 14:54:32
URL: http://sopfi.blogg.se/
Postat av: lilllyam

snälla sluta inte

2011-06-11 @ 22:09:24
Postat av: girl125

asså seriöst,



NOOB är hennes blogg inte,

försök göra en blogg du själv som e så jävla anonym.

Du kan aldrig vara Anonym på internet! , Ditt IP-nr synns . Gloria kan anmäla dig när som helst för att du kränker ner henne. Och om du hadde en blogg ; SKULLE DU KUNNA GÖRA EN HEEEEEEEELT EGEN DESIGN HEELT SJÄLV. OKEJ MAN KANSKE TAR NÅTT , MEN MAN HÄRMAR LIKSOM INTE FÖR EEH... DEN PERSONEN HAR JU INTE SJÄLV HITTAT PÅ DE ?



Och om hon har tagit Texten från jennistar, hon kanske gillar den eller har frågat om hon fick andvända den, man ska juh fan inte anklaga någon utan o veta vrf?



asså jag stör mig på sånna som tror att dom

kan vara "anonyma" och skriva sånt skit,

okej ni är inte avundsjuka som alla andra men ni

har bara tråkigt och vill göra så andra mår sämre.

visst alla har gjort så nångång, tillomed jag , men jag är iaf int anonym, jag står för de jag säger och jag skriver absolut inte sånt och är så omogen och

börjar kränka ner folk och säga att dom "härmas"



Liksom , It's no big deal -.-'



Så alla andra som tänker skriva sånt här, Låt bli.

det visar sig bara att ni är patetiska N00B'ar :)



Jag står för min åsikt<3

2011-06-12 @ 01:09:27

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0