Varför?

Varför när jag har så många läsare så kommenterar ingen av dom? VARFÖR!? VARFÖR TROR NI JAG HAR DEN HÄR BLOGGEN OM NI INTE KOMMENTERAR? VAD TROR NI!! FATTAR NI INTE HUR DET KÄNNS NÄR MAN VÄNTAR PÅ ATT NÅGON KOMMENTERAR AV ALLA SINA LÄSARE OCH... VAD SER MAN? JO... INGEN KOMMENTAR ALLS!!!!:( OM NI INTE KOMMENTERAR VARFÖR LÄSER NI ÄNNS MIN BLOGG DÅ!??:mad: DET KAN NI VÄL SVARA PÅ!??:mad:

FATTA JAG LÄGGER NER BLOGGEN!! DET ÄR BARA ATT FATTA DET:( OCH VEMS FEL ÄR DET? DET KAN NI TÄNKA UT SJÄLVA... ! KANSKE KOMMER ATT FORTSÄTTA ATT BLOGGA PÅ DENNA BLOGGEN MEN DET JAG VILL INTE DET NÄR NÅGRA SOM ALDRIG KOMMENTERAR LÄSER MIN BLOGG! FÖRSTÅR NI INTE HUR DET KÄNNS ATT BARA FÅ EN KOMMENTAR I MÅNADEN??:( OM NI INTE VET DET KÄNNS DET SKIT...  hoppas att ni fattar varför jag ska lägga ner bloggen nu... så slipper jag iallafall ångest:)

Kommentarer
Postat av: Siara

Du har ögonen jag hade förut ^^



Fin blogg xD

2011-07-19 @ 21:59:35
Postat av: offa

Jag läser din blogg men har svårt att komentera men gör det för din skull nu fast min dator laggar asa mkt nu när jag komenterar

2011-07-20 @ 12:03:48
Postat av: Jennifer 500

SNYGG BLOGG SKA FORTSÄTTA LÄSA DEN;OCH KOMMENTERA

2011-07-21 @ 09:03:11
URL: http://mspbananer:blogg:se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0