Tbx från Trollskogen...

Som rubriken säger så är jag tbx! Asså namnet "trollskogen" vet jag inte vart det kommer ifrån men en sak är säker! Det är inget ställe för småbarn om man tror det på grund av namnet!:O Det är ett naturreservat!!XD Man kunde välja mellan 3 olika vägar! blå va 1 km , gul va 2,5 km och till sist den vi tog (jag venneh varför-.o) röd som är 4,5 km-.o Vi irrade runt i säkert 2 och en halv timme men jag tog väldigt många kort på systemkameran;) Jag kommer att andvända en av bilderna som bakgrund och jag tog den särskilt till bloggen:D By tha way så fanns det ett vrak där:bigeyes: Den tog jag också kort på !;) Kanske kan visa några bilder när vi har laddat upp dom:) Och nu byter vi ämne och kommer tbx till msp! JAG LEVLAR SNART:D Så snälla!! Ge mig autos:) Jag har bara 1.000 fame kvar!!:O Snälla kolla på mina filmer och ge autos:D Skulle betyda silver just nu:) Om ni undrar vrf silver kom upp så är det att det är om ni läser min blogg och kommenterar är guld;) Men jaja:D Hoppas ni kan hjälpa mig:blush:
 ( om ni undrar vrf det står level 7 så gick det inte att ladda upp min bild:O Så jag tog den från när jag va i level sju iställetXD Men mätaren är på samma ställe och det är ju det som är meningen;) Goodbiee:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

faktiskt så e du på lvl 8 nu :D

2011-07-18 @ 20:48:25

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0