Mitt ♥ till Norge

Ni har säkert hört om bomben i centrala Oslo och mannen som klädde ut sig till polisman i Utöya och började skjuta folk runt om sig...  Fyfan! Man blir så himla ledsen när andra människor som vill ha hämnd på någon ska skada oskyldiga!! Dom blir utsatta för någonting dom inte har gjort liksom! Det är hemskt... Min kusin bor också i Oslo och där bomben exploderade brukade hon jogga:S Men som tur va så är hon på besök i Sverige... Puuuh:) Men jag är ledsen för dom familjer och vänner som blivit utsatta för detta!
Mitt ♥ till norge:)

Håller ni inte med om att det är hemskt??:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0