Blogglust Tbx♥

Som rubriken säger blogglusten är tbx♥ Och det är tack vare EL!N som jag tänker blogga mer:D Hon fixa världens snyggaste design på min blogg och jag har henne att tacka:) Som tack tänker jag iallafall ge dig många autos denna veckan;) Och en stor fet länkning ♥♥HHÄÄÄÄÄRRR♥♥. Ge henne autos ni också ! Det är ju faktiskt hon som fått mig att blogga mer:D Designen känns tom snyggare än Jennistars!! (Inget illa menat) Men somsagt! Nu kommer jag att blogga mer;)♥

Och snälla! Sluta inte läsa... Jag kollade statistiken och den hade sänkts.. Mycket:S Så snälla sluta inte läsa! Jag lovar att jag kommer att blogga as mycket:)♥ Lovar! Annars om ingen läser.. Vad är det för mening att jag har en blogg då?:O Så snälla... Sluta inte läsa! Ni betyder guld just nu;)♥
By tha wayxD E fortfarande på öland men kommer hem imorrn:D♥
See you then:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0