Angående designer!

Okej... Nu ska jag ha ett inlägg om design ^^
Från och med nu kan ni beställa en design men... jag gör bara en design per dag! Här kommer priserna!
En vanlig header med lite penslar några bilder på dig och ditt husdjur (om du har) = två presenter från ö-listan!

En mer avancerad header med fler penslar och ditt husdjur! = 3 presenter från ö-listan!!
Den mest avancerade headern med måånga penslar kanske någon animering och ditt husdjur! = 4 presenter från ö-listan och 2 autosxD
(vet att det är dyrt men det är ganska jobbigt att göra designer.. och det tar också tid!! Så därför är priset dyrt:O)
Ni får välja själva om ni vill sätta in headern själv eller om jag ska göra det!!
cya!


Kommentarer
Postat av: EL!N

Detta är varför jag ville ha mitt namn i headern.

Nu tror folk att du har gjort den.

2011-07-23 @ 17:06:18
Postat av: Offa

Jag skulle vilja ha en heder med två personer med nämligen jag och min bästis på msp skulle någon pensel hur dyrt blir det?

2011-07-24 @ 20:07:10
URL: http://mspoe.blogg.se/
Postat av: sötasara-00

Jag vill ha typ som moa1111 :O

Kan du fixa de?

Hur dyrt blir de? :O



Tack För Svar :D

2011-07-26 @ 19:23:32
URL: http://mspsaraa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej här selena gomez1,/

1.Kan du fixaått mig som moa1111,typ då inte lika typ!!:D

2,.Kan du fixa det????:O

3,Hur dyrt blir det????:O

4,Är det ockej!?

5,Orkar du på allvar :)

6,Felåt om jag störde dig lite med det här saken! :):(:)

2011-07-28 @ 18:16:30
URL: http://mspoe.blogg.se/
Postat av: kissie.99

hej hej



jag skulle vilja ha en vanlig header, fast ist för mitt husdjur skulle jag kunna få en animering då??



jag skulle bli jätte glad om du kunde göra en till mig, för jag är as dålig på att göra headers!!



kramar kissie

2011-08-03 @ 23:56:49
URL: http://kissiestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0