Snart liseberg!!:love:

Om några dagar så ska vi till göteborg och då ska vi till LISEBERG!!!:love: ... Nja.. I ochförsej så åker vi dit varje år :rolleyes: Men man länktar ju!!!:D Jag bara älskar Liseberg!:) ... Lova att inte mobba mig nu...
MEN JAG VÅGAR INTE ATT ÅKA BALDER!!:blush: . . . Och om ni frågar vågar jag inte åka kanonen heller:blush: Men iår ska jag försöka!!:mad: Jag har typ varit på Liseberg... 6 gånger men inte vågat åka nån gång:blush: Fast dom första åren var jag ju inte tillräkligt långxD Men nu är jag det:tired: MEN BALDER!!! HÄR KOMMER JAG:D (Jag är rädd för att åka balder för att den är gjord av trä:S) Kanonen kan vi glömmaxD Den tänker jag inte åka på några årxD (Jag mår illa när jag åker upp och ner därför kan jag inte stå på händerna:S) MOBBA MIG INTE!! BARA FÖR ATT MAN GÅR I KONSTÅKNING BEHÖVER MAN INTE KUNNA STÅ PÅ HÄNDERNA!!!xD
Men min favvo av alla e ju såklart flumeride;D Gloria älskar Flumeride!;)
Hiss och Diss med Flumeride;
Hiss: VÄRLDENS ROLIGASTE VATTEN RUCHKANA (stavning)
Diss: FÅr vänta shhiiiit länge när man har suttit sig på stocken och sen flyter den iväg. Sen så snurrar den runt i cirklar och man får vänta i minst 20 min innan första ruchkanan kommer:bigeyes:
Och andra dissen är att jag alltid blir helt... Förvirrad på bilderna:bigeyes:
XD (Sorry för långt inläggxD ) Men Liseberg är bara för bra;)
Btw... Jag älskar Lisebergskaninen han är bara för sööt:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0