Slutat

Hej. Jag har slutat på msp .. denna gången menar jag det. Egentligen ville jag inte sluta men ni tvingade mig så jag hade inget val... Jag trodde ni var äkta vänner! Men det var ni tydligen inte. Jag är både arg och ledsen på samma gång. Ledsen är jag på grund av att ingen av er brydde sig om mig! ... Jo två st och en av dom var min kusin-_- Jag hade 370 vänner... och två brydde sig! Tycker ni då att jag har "äkta" vänner? Det tycker inte jag! Så jag slutar eftersom att jag inte betyder något för er! Jag loggar in ibland. Men jag vill inte chatta med någon förutom dom som bryr sig. Vad ni än (som ignorerade mig) säger så tänker jag inte prata med er. Ni får skylla er själva. Jag tänker ignorera er lika mycket som ni ignorerade mig. Hejdå loggar in nån gång.;(

Kommentarer
Postat av: Miss-elli

Jag har ett tips: radera nästan alla vänner som ignorerade dig, dem behöver nt du av din tid :) hoppas nt du ska sluta :( Du värkar så snäll o omtänksam!

2011-08-09 @ 11:22:17
URL: http://moviestarelli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så synd att du slutade..

Jag kommer sakna dig mkt!



Du fyller väl år den 16 augusti?

Du ska ju få present på din födelsedag ;)

2011-08-09 @ 11:39:05
Postat av: Elin<3.

Förlåt jag visste inte! <3 :(

2011-08-09 @ 19:32:57
URL: http://mspelinxd.blogg.se/
Postat av: Londoon

Kom igen sluta nt!

Jag har nt ignoretat dig lr?!

Jag försöker chatta med dig, de e ju du som nt svarar... :(

2011-08-09 @ 19:49:19
Postat av: olis the best

Nejj sluta inte jag vill inte du är en av dom bästa som jag känner på msp sluta inte du får inte :((

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

2011-08-10 @ 19:07:03

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0