Lottar ut en header ;D

Hejsan Svejsan^^ Nu ska denhär gammle tanten lotta ut en header:D Jag vet att alla har längtat så mycket efter dethär!! Så nu kom det:D Ungefär såhär kommer den att se ut:
Självklart blir den ju störrexD Jag vart bara tvungen att förminska den för att den skulle få plats i bloggen:) Men om du vill ha den headern så skriver du i kommentaren vad du heter din bloggadress och varför just du som ska ha den:) Vinnaren utser jag i ett annat inlägg ! Men först och främst kostar headern en autoxD Men.. jajaxD Ge en auto skriv en kommentar så utser jag vinnaren;) (Ni får självklart välja färg och ett sorts "tema") Lycka till:)

Jag har redan utsett en vinnare så tävlingen är över:)

Kommentarer
Postat av: arishia

Jag är me ;D

2011-08-08 @ 09:50:26
URL: http://msparishia.blogg.se/
Postat av: Hanna03

Hej Glorran XD Jag vill gärna ha den assnygga headern ^^ Min blogg (Hazzanstar.blogg.se) Behöver en liten puff up ;D Auton kmr så snabbt som möjligt 8DD

2011-08-08 @ 09:52:32
URL: http://hazzanstar.blogg.se/
Postat av: momi321

Jag vill vinna den för att du är helt underbar på att göra designer och det skulle vara fantastiskt att vinna en av dig Gloria :) ♥

Du är snäll och helt otrolig. Headern förblir alltid ett minne för mig. Och om vinner vill jag ha den i rosa och animeringen Deluxe mobel pose :)

Kram♥♥♥

2011-08-08 @ 10:12:51
URL: http://mspmomi.blogg.se/
Postat av: Londoon

Jag vill ha en sån!

Funderar på att skaffa blogg så jag deltar! :)

En fråga bara... Får man hjälp med o sätta in den oxå? :O

För jag kan verkligen inget om hur man fixar bloggar ;)

2011-08-08 @ 10:25:50
Postat av: kissie.99

jag skulle vilja ha en header, för jag har inte photoshop, och mina blir alltid så suddiga, och jag har aldrig fått en header av nån annan förut, så jag hoppas verkligen nu :)



2011-08-08 @ 13:12:36
URL: http://kissiestar.blogg.se/
Postat av: Londoon

Fölåt men jag glömde vad man behövde göra för att ha han chans i tävlingen? Var det att ge dig en auto lr? :)

2011-08-08 @ 13:53:01
Postat av: baby2001

Hejsan!

Jag vill jätte gärna vara med och tävla! :) Jag skulle vilja vinna headern för att:

Du gör skit snygga headers! Din blogg äger! Jag har velat haft en header av dig jätte länge! ;)

//baby2001

2011-08-08 @ 15:48:15
URL: http://coolababy.blogg.se/
Postat av: Youpie! (på msp alltså)

Hej Glorris xD

Jag heter Youpie! på moviestarplanet med ett utroppstecken efter :)

Jag har precis skapat en blogg, eller nyss? det kan jag inte säga, det var 2 månader sen jag gjorde den, och jag har försökt fått hjälp av Jennistar med en header, men hon ignonerar, men jag har också försökt göra en själv, men jag tycker det är för komplicerat haha <3 men moa1111 sa att hon bara gjorde till bloggplatsen.se :/ fast jag letat runt lite hehe, men jag vill verkligen ha den av diig:) ingen annan :@

Så jag har försökt fått av dig <3

Du är helt grym och jag älskar din klädstil, den är som min t.ex. Älskar dig så mycket Glorris, jag älskar namnet Gloria det är så fint!, fast jag heter ju Felicia IRL :p

men snälla det vore jätte gulligt av dig, jag hört att du gör fett snygga haeders! och jaga har sett många av dom du gjotr också I LOVE IT! (L)

DAMN AND OMG! :D

DU ÄR HET BRUDEN!

Gloria snälla det vore suuper <3

Tacksam för svar!

P.S jag har skickat en mail till dig för några dar sen om att jag ville ha en header men fick aldrig svar :'(

Aja, ses bruuden <3

Från Youpie!'s hjärna, XD nä från Youpie :D

2011-08-08 @ 17:24:12
URL: http://mspyoupie.blogg.se/
Postat av: molly bäst

Jag vill jättegärna ha en header som du har gjort för att jag tycker att min header är så ful så det skulle vara supersnällt av dig om du gjorde en till mig!(:



PS: Jag tycker att dina headrar blir supersnygga!

Du gör verkligen snygga headrar!!<333 xD

2011-08-08 @ 18:23:59
URL: http://mspkolan.blogg.se/
Postat av: GulligaPandan

Jag är med.



Jag vill och behöver en ny fin header (som den här.)

Det är för att jag är inte så bra på att göra designer själv.

och jag har hört från folk att du gör dom bästa headers nånsinn. Helt ärligt :D

Så det vore kul om jag vann!



Ska ge dej auto snart, (skrev det i chatten på msp.)

och skriva om detta på min blogg. :)

2011-08-08 @ 18:32:18
URL: http://ggulligapandan.blogg.se/
Postat av: olis the best

Hejj:)

Jag skulle vilja ha en header för att jag inte kan göra!Min syrra hjälpte mejj förra gången jag hade en msp blogg!Jag hade en blogg förut men den försvann när jag såg att du skulle lotta ut en haeder då tyckte jag att nu kanske jag äntligen kan få en blogg igen:)

Min syrra har flyttat hemifrån och är på ett gymnasium så hon hinner inte hjälpa mejj:(

men psst du är 5000 ggr bättre!:)

Men serri du är tptp världs mästare på header tycker jag!:)<3

Jag kmr bomba dejj med autos om du skulle kunna göra det eller nää jag skulle tp springa till kina och tillbaks och skrika I Love U GLORIAA!



LOVE U GLORIAA!<33

//olis the best(men sämste msp namn!:D)

2011-08-08 @ 18:40:57
URL: http://mspolisse.blogg.se/
Postat av: Youpie! (på msp alltså)

Hej Glorris xD

Jag heter Youpie! på moviestarplanet med ett utroppstecken efter

Jag har precis skapat en blogg, eller nyss? det kan jag inte säga, det var 2 månader sen jag gjorde den, och jag har försökt fått hjälp av Jennistar med en header, men hon ignonerar, men jag har också försökt göra en själv, men jag tycker det är för komplicerat haha <3 men moa1111 sa att hon bara gjorde till bloggplatsen.se :/ fast jag letat runt lite hehe, men jag vill verkligen ha den av diig ingen annan :@

Så jag har försökt fått av dig <3

Du är helt grym och jag älskar din klädstil, den är som min t.ex. Älskar dig så mycket Glorris, jag älskar namnet Gloria det är så fint!, fast jag heter ju Felicia IRL

men snälla det vore jätte gulligt av dig, jag hört att du gör fett snygga haeders! och jaga har sett många av dom du gjotr också I LOVE IT! (L)

DAMN AND OMG!

DU ÄR HET BRUDEN!

Gloria snälla det vore suuper <3

Tacksam för svar!

P.S jag har skickat en mail till dig för några dar sen om att jag ville ha en header men fick aldrig svar :'(

Aja, ses bruuden <3

Från Youpie!'s hjärna, XD nä från Youpie

2011-08-08 @ 18:54:57
URL: http://endelfiin.blogg.se/
Postat av: Miss-elli

Jag har väntat länge på någon som kan göra en header elr kan berätta hur man gör, alla jag frågat har sagt "Nej" och "Jag orkar nt" och jag har bara en jätte dålig suddig design på min blogg och jag vill gärna ha en till sist, därför tycker jag att jag ska få den (:

Min blogg: Moviestarelli.blogg.se

Jag har gett dig auto (: <3

Om du väljer miig blir jag gladare än jag någonsin varit! Maila och bli vän med mig om du väljer mig så berättar jag vilken färg jag vill ha! :)

//Miss-elli

2011-08-08 @ 18:59:15
URL: http://moviestarelli.blogg.se/
Postat av: Miss-elli

Jag har väntat länge på någon som kan göra en header elr kan berätta hur man gör, alla jag frågat har sagt "Nej" och "Jag orkar nt" och jag har bara en jätte dålig suddig design på min blogg och jag vill gärna ha en till sist, därför tycker jag att jag ska få den (:

Min blogg: Moviestarelli.blogg.se

Jag har gett dig auto (: <3

Om du väljer miig blir jag gladare än jag någonsin varit! Maila och bli vän med mig om du väljer mig så berättar jag vilken färg jag vill ha! :)

//Miss-elli

2011-08-08 @ 18:59:54
URL: http://moviestarelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är♥?: (t. ex I'm Gloria)
Kom ihåg mig?

Din E-postadress♥: (Bara för lilla jag♥)

Och din bloggadress?♥:

Din kommentar till min blogg♥:

Trackback
RSS 2.0